Atlantic Grupa je, u skladu s korporativnom strategijom izlaska iz manjih i non-core biznisa, prodala distribuciju bidona kao osnovnu djelatnost tvrtke Bionatura Bidon Vode d.o.o., zadržavajući brend Kala i ukupno poslovanje vezano uz punionicu vode. Bionaturu Bidon Vode d.o.o. je kupio DarioŠimić, vlasnik brenda Aquaviva, kojoj se ovo strateški dobro uklapa s postojećim poslovanjem. Proces dezinvestiranja non-core djelatnosti započet prije dvije godine izlaskom iz sportske i aktivne prehrane, nastavljen je prodajom segmenta kozmetike i proizvoda za osobnu njegu te dodataka prehrani.
Atlantic Grupa je, u skladu s korporativnom strategijom izlaska iz manjih i non-core biznisa, prodala distribuciju bidona kao osnovnu djelatnost tvrtke Bionatura Bidon Vode d.o.o., zadržavajući brend Kala i ukupno poslovanje vezano uz punionicu vode.
Bionaturu Bidon Vode d.o.o. je kupio DarioŠimić, vlasnik brenda Aquaviva, kojoj se ovo strateški dobro uklapa s postojećim poslovanjem.
Proces dezinvestiranja non-core djelatnosti započet prije dvije godine izlaskom iz sportske i aktivne prehrane, nastavljen je prodajom segmenta kozmetike i proizvoda za osobnu njegu te dodataka prehrani.
Kompanija istovremeno usmjerava snažan fokus na područja koja predstavljaju ključne generatore rasta (hrana i piće te ljekarničko poslovanje) i temelj transformacije za budućnost, a to uključuje i ciljanu internacionalizaciju s brendovima koji su dokazali međunarodni potencijal te razvoj distribucije kao važne poluge rasta poslovanja, kao i spajanja i preuzimanja.